onzepoedels

Thursday, June 22, 2006

schattige mooie witte puppiekes

Ik heb de foto's gezien van een nest mooie witte puppiekes van vorig jaar toebehorend aan ofsylvestersdream. Wauw!
Wat een schatjes, mijn hart smolt. Rond half juli 2006 wordt weer een nestje witte pupkes verwacht.

Spijtig, maar bij ons willen ze allemaal een zwarte koningspoedel.
Alhoewel hij ons Davyke niet zou kunnen vervangen, het zal voor hen toch een troost betekenen.
En vermits ze nu een keuze kunnen maken is het al beslist.

Echt spijtig, zou ik nu eindelijk een mooie gezonde witte koningspoedel kunnen hebben.
Wij hebben vertrouwen in de fokster, ze is niet alleen een lieve dame, ze is ook een zorgzame
en betrouwbare fokker. Het was leuk haar te leren kennen.

Men vroeg mij ooit, hoe ik onze witte poedels zo wit kon houden. Dat was op de hondenschool.
En ja het was nogal modderig.
Heel eenvoudig nochtans. Al de honden worden vuil op modderig terrein.
Men ziet het niet zo makkelijk bij donkergekleurde, maar die modder moet er toch ook af.
Als men thuis komt gewoon borstelen. Zwart, bruin of wit. Met borstelen gaat het vuil er zo uit en onze witte zijn weer netjes en ja wit.
Als ze pas gewassen zijn, is die vacht prachtig, zowel bij onze witte als de zwarte of bruine.
Natuurlijk vallen we meer op met onze witte schatten, vooral Abil heeft een prachtige vacht.
Wees gerust hij is zich daar wel van bewust, moet je hem zien paraderen die clown van ons.
Want het zijn en blijven slimme, speelse clowns.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home